Schoolkosten

Onze school kan niet voor alle kosten instaan. Voor bepaalde onderwijsactiviteiten en didactisch materiaal zijn wij genoodzaakt een minimale bijdrage aan je ouders te vragen.

De school engageert zich om de schoolkosten zo laag mogelijk te houden en een duidelijk en transparant overzicht van de gemaakte kosten te presenteren. Om bepaalde activiteiten te organiseren, zoals uitstappen, sportdagen, het uitnodigen van externe sprekers e.d., dient de school uitgaven te doen. Deze uitgaven dienen te worden gedragen door de leerlingen.

Onze school wil ervoor zorgen dat elke leerling op 1 september start met een compleet boekenpakket. Daarom stelt de school leerboeken ter beschikking tegen zeer democratische huurprijzen.

Werkboeken en invulschriften worden via de school besteld tegen betaling van de kostprijs. Het staat u echter vrij deze zelf in de handel aan te kopen. De schoolagenda koopt u in de school, zodat iedereen hetzelfde type gebruikt.

We zorgen voor een spreiding van de kosten over het volledige schooljaar.