Van welke voordelen kunnen onze studenten genieten ?

Google for Education

Het pakket “Gsuite for Education” is een uitgebreid platform waar leerlingen en leerkrachten in de cloud kunnen werken. Het pakket is meer dan enkel een opslag van bestanden in de cloud.

De filosofie van Google is: maak, deel en bewerk bestanden in real time, alleen of samen.

Hoe toegang krijgen ?

Gratis Voorleessoftware

Leerlingen met een attest voor lees- of schrijfbeperkingen kunnen gratis voorleessoftware aanvragen. Wat moet u doen als ouder : op naam van je kind maak je een account aan op door op onderstaande knop te drukken. Je ontvangt dan een mail met de nodige informatie om de weblicentie voor de gekozen voorleessoftware te kunnen gebruiken voor het lopende schooljaar. De inschrijving is dus geldig voor één schooljaar. Indien u hulp nodig hebt bij deze aanvraag, dan kan u daarvoor terecht op het secretariaat of bij leerlingbegeleiding.

Studentenkaart

Onze leerlingen krijgen allen een studentenkaart. Deze biedt heel wat voordelen.

Enkele daarvan zijn :

• Korting op openbaar vervoer
  • Studentenkorting in verscheidene musea, parken en bioscopen
  • Korting voor je nieuwe laptop (afhankelijk van winkel)
  • Korting op software (afhankelijk van winkel)

Klik onderaan voor een volledig overzicht.